9

ΣΑΡΑΚΟΣΤΙΑΝΟ ΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ "LABORATORIO"


- Μερικες προτασεις απο το Laboratorio di mm_skg για το τραπεζι της Καθαρας Δευτερας αλλα και της Σαρακοστης γενικοτερα!
- Le proposte del Laboratorio di mm_skg per Lunedi Puro (Katharà Deftèra) e per la Quaresima. 

Λαγανα με μαγια μπυρας
Λαγανα με φυσικο προζυμι
Αϊβαρ
Τζιαρντινιέρα , το ιταλικο τουρσι
Ταμπουλε
Σιτσιλιανικη σαλατα με πατατες και πορτοκαλια
Ψητες πιπεριες
Τηγανια μανιταριων "τριφολάτι"
Πιπεριες αλλα Πουλιεζε
Σαλατα με παντζαρι, μηλο και σκορδαλια
Τα γιαλαντζι ντολμαδακια της γιαγιας Ανδρομαχης
Φαβα παντρεμενη
Φασολια πιαζ
Ρεβυθια σαλατα
Μαυρα φασολια γιγαντες στιφαδο
Φασουλοταβας
Φασολια γιγαντες με χταποδακι
Αρωματικοι πατατοκεφτεδες
Ταραμοκεφτεδες
Χλιαρη σαλατα χταποδι με πατατες
Παεγια θαλασσινων
Καλαμαρι γεμιστο
Μυδοπιλαφο γρηγορο
Πικαντικα αχνιστα μυδια
Η καλυτερη καραβιδομακαροναδα!
Σουπιες κρασατες
Σουπιες με σπανακι και φινοκιο


.... και γλυκακι !
.... e dessert!

Χαλβας πορτοκαλενιος
Σιμιγδαλενιος χαλβας με ταχινι
Κουρκουμπινια


- Και ο απαραιτητος βακαλαος για την 25η Μαρτιου!
- E l'immancabile baccalà per il pranzo di 25 marzo!

Βακαλαος σε σαλτσα με ελιες
Χρυσος τηγανητος βακαλαος
Βακαλαος αλλα λίγκουρε

9 σχόλια:

  1. Καλά εσείς ύπνο δεν έχετε?Τι μεταμεσονύκτιες αναρτήσεις είναι αυτές?????
    Μαρίνα μου πόσα φαγητά μας αράδιασες βραδιάτικα ?Δεν μας λυπάσαι?Δύσκολα επιλέγω τι από όλα προτιμώ...Μακάρι να μπορούσα να έχω δύο-τρεις μπουκιές από κάθε λαχταριστό πιάτο που μας προτείνεις...
    Τα γιαλαντζί,η φάβα και το μυδοπίλαφο παρακαλώ..κατόπιν ωρίμου σκέψης.Τα γλυκά μάλλον ..όλα.Είναι υπέροχα!όσο για τον μπακαλιάρο..αυτόν ας τον αφήσουμε για την επόμενη Δευτέρα που θα έχει την τιμητική του!
    Καλό τριήμερο Μαρίνα μου,να περάσετε όμορφα και ξεκούραστα!Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, τωρα ειναι η ωρα μου Φωτεινη μου, οπου να'ναι παω για νανακια!
    Μετα απο μια γεματη ημερα στη δουλεια, εχω υπερενταση και δυσκολα μπορω να χαλαρωσω αμεσως.... ετσι με βρισκουν οι μικρες ωρες να κοβω βολτες στο ιντερνετ!
    Καλα να περασετε κι εσεις Φωτεινη μου, οσο για μας, ας το ελπισουμε οτι θα μας αφησουν να ηρεμησουμε λιγο...
    Καλο ξημερωμα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω τι να πρωτοδιαλέξω βρε συ Μαρίνα μου, καταπληκτικά είναι όλα!
    αυτο το Αιβάρ θέλω να το φτιάξω και ευτυχώς μου το θύμισες, θα το φτιάξω για την Καθαρά Δευτέρα.
    φιλιά πολλά, να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ερη μου!
      Το αϊβαρ ειναι καταπληκτικο, απο τις πιο νοστιμες αλοιφες που εχω δοκιμασει! Εγω εχω απο το φθινοπωρο στην ακρη και φυσικα θα το βαλω στο τραπεζι μας!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  4. Θαυμάσια όλα όπως πάντα Μαρίνα. Η μόνη ένσταση είναι ότι ο μπακαλιάρος δεν είναι νηστίσιμος. Αυτή τη Σαρακοστή απέχουν όσοι νηστεύουν και από το ψάρι εκτός από την ημέρα του Ευαγγελισμού και την Κυριακή των Βαΐων. Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχ ! τώρα πρόσεξα τις δυο γραμμούλες που διαχωρίζουν τον μπακαλιάρο! Αποσύρω την ένσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγελιω μου τα εβαλα ολα μαζι, για οικονομια χωρου!
      Για την Κυριακη των Βαϊων δεν το ηξερα, ολο κατι καινουργιο μαθαινω!
      Ευχαριστω και να περασεις καλα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα όλα Μαρίνα μου!!! Η μια πρόταση καλύτερη από την άλλη!!! Καλή ξεκούραση και να περάσετε καλά!!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρονου να ειμαστε ολοι γεροι Κικη μου!
      Για την ξεκουραση δεν το βλεπω, αλλα ποιος μπορει να με βγαλει απο την κουζινα!
      Καλα να περασετε!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή

Η γνώμη και οι παρατηρήσεις σας μας ενδιαφέρουν!

Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται υπ'όψιν και θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα δημοσιεύονται σχόλια υβριστικά ή με περιεχόμενο διαφημιστικό.

Commenti anonimi non saranno presi in considerazione e saranno cancellati.

All anonymous comments will not be considered and therefore deleted.