5

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ!


Προσφατα ελαβα ακομη ενα βραβειο απο την Τζενη . Ευχαριστω πολυ Τζενακι για την τιμη!
Οποια απο τις φιλες blogger δεν το εχει λαβει ηδη, μπορει να το παραλαβει απο εδω.
Και για να ακολουθησω τους κανονες του παιχνιδιου, σας παραθετω 7 τυχαια πραγματα για μενα :
- Εχω κανει για αρκετα χρονια συστηματικα kick boxing και πυγμαχια...
- Απο την θαλασσα, σαφως προτιμαω το βουνο
- Εχω μεγαλη αγαπη για τα φαρμακευτικα φυτα και σιγα σιγα εχω καταφερει να δημιουργησω εναν μικρο βοτανικο κηπο
- Λατρευω τα λουλουδια και επειδη δεν θελω να τα κοψω χωρις να υπαρχει λογος, τα φωτογραφιζω!
- Μου αρεσουν οι μινιατουρες και παντα παιρνω μερικες για ενθυμιο απο τα μερη που επισκεπτομαι
- Ειμαι φανατικη φαν του Αστεριξ και φυσικα εχω διαβασει ολες τις περιπετειες του επανειλημμενα...
- Πριν πολλα χρονια, ειχα βρει ενα χελιδονακι που ειχε πεσει απο την φωλια; το μαζεψα και το μεγαλωσα μεσα στο σπιτι. Με ειχε συνηθισει τοσο πολυ, που οταν κοιμομουν, φωλαζε μεσα στα μαλλια μου! Στο τελος του καλοκαιριου το αφησα (ή καλυτερα το επεισα...) να φυγει

5 σχόλια:

  1. Kick boxing ακούω! πυγμαχία ακούω! Ααααα! γι αυτό ο ...σύντροφος δε μιλάει πολύ! σου λέει κάτσε μη τη νευριάσω ! χι χι χι! Μου άρεσε πολύ η περιπέτειά σου με το χελιδονάκι...Είσαι γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο πολύ ενδιαφέροντα όσα μαθαίνουμε για σένα, ειδικά το πρώτο και το τελευταίο!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @jenny
    Το βραβειο σου εγινε αιτια για αποκαλυψεις! Και να σκεφτεις οτι ημουν ανω των 30 οταν αρχισα... ουτε εγω το φανταζομουν ποτε! Ειχα δωσει και μια μικρη συνεντευξη σε αθλητικη εκπομπη σε ενα τοπικο καναλι ...

    @ΕΛΕΝΗ
    Ευχαριτω Ελενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο Μαρίνα μου!
    Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που μας έδωσες... πολύ όμορφη και συγκινητική η ιστορία με το χελιδονάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ερμιονη
    Ευχαριστω Ερμιονη μου!
    Εχουν περασει πολλα χρονια απο την ιστορια με τον Πουπουλενιο, πρεπει να ημουν στο λυκειο τοτε. Ηταν απιθανο να τον σωσουμε αλλα τελικα επιβιωσε! Θυμαμαι οτι τον ταιζαμε κιμα και μυγες! Μολις μας εβλεπε με την μυγοσκοτωστρα στο χερι ανοιγε στο στομα, κουνουσε τα φτερα και χαλαγε τον κοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη και οι παρατηρήσεις σας μας ενδιαφέρουν!

Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται υπ'όψιν και θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα δημοσιεύονται σχόλια υβριστικά ή με περιεχόμενο διαφημιστικό.

Commenti anonimi non saranno presi in considerazione e saranno cancellati.

All anonymous comments will not be considered and therefore deleted.